yngwie: Jag har hellre lite pengar än ett överflöd som bara kastas bort.
Grattis, ni har kontrakterat den största skamfläcken i svensk hockeys historia. Jag gillar främst sussies ord i den där artikeln:
"Han var en tuff jävel på isen, stenhård och backade inte för något"
...när samuelsson i själva verket ALLTID backade för en ärlig fight och bara stod för tjuvsmällar och bentacklingar som får Thörnberg att se ut som Johan Davidsson.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Grattis, ni har kontrakterat den största skamfläcken i svensk hockeys historia. Jag gillar främst sussies ord i den där artikeln:
"Han var en tuff jävel på isen, stenhård och backade inte för något"
...när samuelsson i själva verket ALLTID backade för en ärlig fight och bara stod för tjuvsmällar och bentacklingar som får Thörnberg att se ut som Johan Davidsson.