Bara att konstatera att vi i år bygger en trupp för att undvika kvalserien, för målet kan knappast vara slutspel iaf.
Jag tror vi kommer att få slita hårt hela vintern för att inte landa i KS, med tanke på den trupp som blir kvar, vilka som försvinner och vilka som tillkommer. Klarar vi oss undan KS är säsongen godkänd, slutspel är en stor bonus i mina ögon.
Förlusten av Erixon men framförallt Lander kan inte underskattas! Lander har inte ersatts i form av ledaregenskaper och kampvilja. Erixons kreativitet och skridskostyrka har inte heller ersatts.
Sist men inte minst, två Timråhjärtan kan man inte ersätta med resterna från HV ala 2010...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag tror vi kommer att få slita hårt hela vintern för att inte landa i KS, med tanke på den trupp som blir kvar, vilka som försvinner och vilka som tillkommer. Klarar vi oss undan KS är säsongen godkänd, slutspel är en stor bonus i mina ögon.
Förlusten av Erixon men framförallt Lander kan inte underskattas! Lander har inte ersatts i form av ledaregenskaper och kampvilja. Erixons kreativitet och skridskostyrka har inte heller ersatts.
Sist men inte minst, två Timråhjärtan kan man inte ersätta med resterna från HV ala 2010...