1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1379535

Sv: Silly Season 11/12
Att se en som Fasth i mål gör en så trygg.
Jag vill se en sån i mål nästa år. Ta det steget Riddarn.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
Ingen verkar uppmärksammat kommentaren i Jimmys ST-blogg från signaturen Pokerr:

"Såg faktiskt Nubben idag på stan och även om jag inte känner han sa jag åt han att skita i Hynning, och då sa han : Jag håller med dig! På riktigt så sa han så.
Han kan antingen vara sarkastisk och inte bry sig eller tala sanning och allt detta är helt och hållet Linkans fel".

Det är jätteviktigt vilken den sista anfallaren blir, inte minst eftersom det precis som vanligt känns så osäkert med Timo.

Dramatiken fortsätter....

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer