Bragd-Birger:Den största prövning den här föreningen ställs inför är tränarnas förmåga att leda ett lag. Jag har absolut ingen tillit till vare sig Per-Erik Johnsson eller Stefan Lindqvist i deras sätt att forma och leda ett lag. Att Stefan Lindqvist är kvar är ett skämt. Att Per-Erik finns kvar är ett ännu större skämt.
I jämförelse med Jokelas insats i TIK-dressen vill jag påstå att han och Per-Erik var ungefär lika dålig. Stefan Lindqvist strax bakom.
Tyvärr verkar det här vara en klubb för inbördes beundran. Sent ska syndarna vakna.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Bragd-Birger:Den största prövning den här föreningen ställs inför är tränarnas förmåga att leda ett lag. Jag har absolut ingen tillit till vare sig Per-Erik Johnsson eller Stefan Lindqvist i deras sätt att forma och leda ett lag. Att Stefan Lindqvist är kvar är ett skämt. Att Per-Erik finns kvar är ett ännu större skämt.
I jämförelse med Jokelas insats i TIK-dressen vill jag påstå att han och Per-Erik var ungefär lika dålig. Stefan Lindqvist strax bakom.
Tyvärr verkar det här vara en klubb för inbördes beundran. Sent ska syndarna vakna.