haggen: Äh, ge dig nu. Måste vi hålla på och tycka synd om oss själva? Finns det någon osexigare egenskap?
Inlägg: 1379612
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Knylan:
Vaddå, följer ju bara trenden som råder, annars är man väl flippad, eller?
Det är ju trots allt mörka maj, kallt o jävligt.
Vaddå, följer ju bara trenden som råder, annars är man väl flippad, eller?
Det är ju trots allt mörka maj, kallt o jävligt.
Sv: Apropå nånting...
Knylan: Nä för vi är män. Män i tights.
Det är sexigt.
Det är sexigt.
Länkar:
YouTube - Men in Tights Song
YouTube - Men in Tights Song