Olle: Om syftet med Lucenius är att han honom som ytter, och backup-center, så är det på sin höjd okej. Men inte att ta honom som förstecenter. På den platsen MÅSTE det in ett säkrare kort.
hubbenorlen: Jag var otydlig. Som ytter i förstafemman duger han om vi får in bättre spelare bredvid. Sen kan han ju i teorin centra en andrafemma med ambitioner att producera också. De centrar vi har i dagsläget är pinsamt defensivt lagda.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer