Olle: Hade man fått välja hade jag tagit Nagy,,
Inlägg: 1381867
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
RTS: Mycket hellre. Tyvärr lär han väl:
1, Vara för dyr.
2, Redan uppvaktats flitigt av andra klubbar.
Å andra sidan är väl förmodligen inte Nagy den som värderar intresse från klubbarna eller om man är tidigt ute eller ej. Finns pengarna så är ju Nagy ett jävligt säkert kort och jag tror ingen klagar om Lucenius centrar med Nagy bredvid sig?
1, Vara för dyr.
2, Redan uppvaktats flitigt av andra klubbar.
Å andra sidan är väl förmodligen inte Nagy den som värderar intresse från klubbarna eller om man är tidigt ute eller ej. Finns pengarna så är ju Nagy ett jävligt säkert kort och jag tror ingen klagar om Lucenius centrar med Nagy bredvid sig?