Inlägg: 1381943
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
h o c k e y : Som jag skrev lite tidigare:
"Alltså vad jag menade var att med Nagy bredvid Lucenius så duger Lucenius som förstacenter., kort och gott."
Det är vad jag tycker.
"Alltså vad jag menade var att med Nagy bredvid Lucenius så duger Lucenius som förstacenter., kort och gott."
Det är vad jag tycker.
Borde inte Timrås prio vara att ro hem en center till förstalinan? Det ser onekligen rätt trubbigt ut där. Hagos är väl knappast tänk till den rollen?