1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614977 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 13823

Bannerreklam
Jag har förstått av mycket initierat branschfolk att bannerreklam ger noll i inkomster numera. Det finns inga företag som är intresserade av att slanta upp pengar för detta.
Nu tror jag ju förvisso inte att marknadsenheten har varit förutseende och insett detta. Snarare handlar det väl om att " sitter man tillräckligt länge i skyddsrummet och väntar så går kriget över" och krig är ju som bekant otäckt.

Dessutom så kan man ju göra så mycket med kepsar
.
-Man kan ha genomskinliga plastskärmar.
-Man kan ha en rolig örn ovanpå som klappar händerna.
-Man kan ha en keps för nattbruk, vardag och fest.

Ja utvecklingsmöjligheterna är oändliga.
Skomakare bliv vid din läst och håll ut tills pensionen kommer och befriar Dig !

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer