El_loco: Han ser faktiskt riktigt intressant ut. Ser ut som en spelare som ska vara i en ledande procuderande roll. Om en sådan spelare får förtroende i ett Timrå med lite och ingen konkurrens kan han bli riktigt bra.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ser ut som en spelare som ska vara i en ledande procuderande roll.
Om en sådan spelare får förtroende i ett Timrå med lite och ingen konkurrens kan han bli riktigt bra.