Berglund: Det är ju bara ett hypotetiskt scenario du lägger fram. Ahlsenfeldt kan floppa, dom kan drabbas av en massa skador (eller något annat lag för den delen), en av deras backar kanske snubblar in i sargen och bryter foten. Vad som helst kan hända.
Sen tycker jag nog att man, i största allmänhet, ska sänka förväntningarna lite och sluta tänka på slutspel och fokusera på att undvika kval/nedflyttning.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sen tycker jag nog att man, i största allmänhet, ska sänka förväntningarna lite och sluta tänka på slutspel och fokusera på att undvika kval/nedflyttning.
Redigerad kommentar