hubbenorlen: robban tar alltid bort inlägget/inläggen som "dräper" honom. Han är en sann "journalist". Finns bara ett råd att ge när det gäller honom och det är: "mata inte trollet".
Olle: Hehe, han hade en "taskig uppväxt", redan på nåt urgammalt LHF-forum var han omstridd, o smått mobbad! Tror han kallade sig Jante där? Vill väl hämnas..hehe. Har några guldkorn sparade från den tiden det begav sig.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer