zigge: Jo det känns ju lite som att det är ett sånt bakgrundsscenario som driver honom. Först skriva något provocerande och på gränsen till kränkande och sen klaga på dom som rättar honom i form av att angripa deras stavning eller meningsuppbyggnad.
Men men, man ska väl inte kasta sten i glashus. Det finns många som kan vara småsinta då och då, däribland jag själv :)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men men, man ska väl inte kasta sten i glashus. Det finns många som kan vara småsinta då och då, däribland jag själv :)