Kerstin_k: För övrigt anser jag att en eventuell värvning av Vampola känns spännande. Har svårt att tro att han ska vara lika seg som Hirso. Han kommer nog vara just en fullgod ersättare till Kim.
Det som känns tråkigt i det hela är att det hade varit spännande att se Kim skadefri och ordentligt försäsongstränad en hel säsong. Det fanns ju betydligt mer i honom än han visade här.
Men om bytet innebär att vi får en snabbare och rappare center som gör det enkelt för Pikken att spela sitt raka och snabba spel är jag nöjd.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer