hubbenorlen & Timrå Icon: Frågan är väl var man ska ta pengarna ifrån? Man är redan skyldig kommunen och det är ju inte direkt så att vi spelat till oss något överskott dom senaste åren.
Olle: Det mest fantastiska är att under dom åren vi omsatte 40-60 miljoner gick vi plus varje år, men nu när det omsätts 100 då går man back hela tiden. Undrar vad det beror på ?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer