Per HApps: Det är väl bara göra som Luleå Hockey, gå till kommunen, få sina skulder avskrivna, arenan renoverad och ombyggd för kommunala skattepengar och sedan mer eller mindre skänkt till Luleå hockey som kan kamma in intäkterna. Hur svårt kan det vara ?
Sen tror jag att på sikt att det är Sundsvall Hockey som tjänar mest på att det byggs en arena i centrala Sundsvall så det blir det ändå svårt att få det att gå ihop för Timrå.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sen tror jag att på sikt att det är Sundsvall Hockey som tjänar mest på att det byggs en arena i centrala Sundsvall så det blir det ändå svårt att få det att gå ihop för Timrå.