diffe: Jag gissar på att han inte ens kan knyta skridskorna själv!!!
Du har rätt; rutin får man bara av att vinna Stanley cup, vara lagkapten i Nhl alternativt vinna poängligan i Khl. Allt annat är bara kattskit. Vad är egentligen ett guld och ett brons i vm värt i sammanhanget? Inget. Och nån jävla rutin får man ju absolut inte av nått jävla landslag. skitvärvning!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Du har rätt; rutin får man bara av att vinna Stanley cup, vara lagkapten i Nhl alternativt vinna poängligan i Khl. Allt annat är bara kattskit. Vad är egentligen ett guld och ett brons i vm värt i sammanhanget? Inget. Och nån jävla rutin får man ju absolut inte av nått jävla landslag. skitvärvning!