lu93rowa: Ahh...det låter bekant. Men det är ändå en väldig skillnad mot att snacka om att frysa ut enskilda spelare i pressen. Förut tyckte jag lite synd om Salo för att han bara är ihågkommen för Vitryssland. Nu tycker jag att han förtjänar det. Sjukt osympatisk person.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Förut tyckte jag lite synd om Salo för att han bara är ihågkommen för Vitryssland.
Nu tycker jag att han förtjänar det. Sjukt osympatisk person.