lu93rowa: Under en säsong hinner säkert de flesta tränarna/sportcheferna säga något till media som tolkas som kritik mot enskilda spelare. Det behöver nödvändigtvis inte vara ett problem då dom flesta hockeyspelare är vana att få skit och kritik, däremot är det ju en helt annan sak att gå ut och säga att man medvetet ska frysa ut en spelare för att få honom att lämna.
Det är:
1, oprofessionellt 2, småsint 3, förmodligen ganska kontraproduktivt då spelare kanske tvekar inför att arbeta i ett sånt klimat i framtiden.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är:
1, oprofessionellt
2, småsint
3, förmodligen ganska kontraproduktivt då spelare kanske tvekar inför att arbeta i ett sånt klimat i framtiden.