saxat ur sportbladets artikel ang hållberg till växjö:
– Vi har sagt att vi ville få in tre backar av toppklass i truppen inför kommande säsong, men sedan kom Per in i bilden och vi har hittat en specifik roll till honom, så han räknas utöver de här tre toppbackarna. Vi får se hur vi gör framöver, om vi ska värva fler backar så måste det bli ett namn som tillför något, säger han.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
– Vi har sagt att vi ville få in tre backar av toppklass i truppen inför kommande säsong, men sedan kom Per in i bilden och vi har hittat en specifik roll till honom, så han räknas utöver de här tre toppbackarna. Vi får se hur vi gör framöver, om vi ska värva fler backar så måste det bli ett namn som tillför något, säger han.
eftersom att hållberg är slut?
klumpigt sätt att utrycka sig... =)