1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614966 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1383437

Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Dunc: Jag kan förstå de som motsätter sig en flytt, av emotionella skäl. De exempel du nämner är ju inte direkt fräscha men lika sanna för det. Klart att det blir många sura miner om en flytt blir verklighet men i slutänden har jag svårt att förstå dom som inte ser "flytta eller åka ur" perspektivet.

Är det värt att se Timrå IK spela i Timrå i 3 säsonger till för att långsamt blöda ut ekonomiskt, tack vare konkurrerande lag med större plånbok och således ett betydligt bättre förhandlingsläge på marknaden?

Svarskommentarer

Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Olle: jag älskar Timrå ik, men jag älskar inte staden timrå överhuvudtaget och jag skulle aldrig kunna bo där.

Därför är jag för en flytt, för att mitt kära Timrå IK ska överleva.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer