Per HApps: Det är bekvämt att följa laget från soffan, så är det bara. Lägg därtill att folk inte har tid att åka på hockey hur som helst och som du säger finns det en mängd olika faktorer som inte hjälper.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Per HApps: Det är bekvämt att följa laget från soffan, så är det bara. Lägg därtill att folk inte har tid att åka på hockey hur som helst och som du säger finns det en mängd olika faktorer som inte hjälper.