Abron: En arena i Birsta skulle väl inte ge en enda jävel gångavstånd till arenan? Den där klicken marginalpublik som vi så illa behöver är ju exakt lika långt ifrån deltagande i det scenario som du presenterar.
Jag kan inte inse att det skall krävas gångavstånd för att se hockey, för mig ett obegripligt resonemang. Det är av vikt att en ny hall i närheten samhällets infrastruktur, så att det finns goda kommunikationer, samt närhet till bra och fungerande parkering.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer