1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615025 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1383788

Sv: Apropå nånting...
Att Modos målvakter varit rätt så dåliga de senaste säsongerna beror på att man har haft en jävligt dålig målvaktstränare. Nu har man rustat upp med skaparen bakom Oscar Alsenfelt och Viktor Fasth tillsammans med Ian Clark som är med och sammarbetar några veckor under säsongen. Iom att vi har bra målvaktstränare till skillnad från förut tror jag att målvakterna kommer hålla jämnare nivå över hela säsongen osv. Tror Tellan kan bli en av ES bästa.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mrpm: Skaparen bakom? Har ni rent av värvat gud, herren vår skapare, till ledarstaben? Nog för att Mackan säkerligen har kontakter men...

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...