Niklas Persson: Ja jag håller med. Sund inställning. Enda gången jag skulle känna visst agg är om vår bäste spelare skulle gå till en länskonkurrent. Men det kommer aldrig att hända så det otäcka scenariot kan man som tur är bortse ifrån :-)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Enda gången jag skulle känna visst agg är om vår bäste spelare skulle gå till en länskonkurrent.
Men det kommer aldrig att hända så det otäcka scenariot kan man som tur är bortse ifrån :-)