superfalle: Troligen, Timrå har haft tokflyt med resultaten i slutomgångarna de två senaste säsongerna, klarat sig på marginalen från KS i sista omgången i år och året innan gick vi till slutspel visserligen på egen kraft men med mycket tur med resultaten innan. Ett år med oflyt så har man mariginalerna emot sig plus att man förmodligen blir indragen i de nedre regionerna även i år..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer