1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1384235


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Laken: häftig värvning. frågan är varför det inte blev Es. är han för dålig för det? som sportchef måste ju en sån här värvning vara guld värd. Pojken har talang så det sprutar om det och hans ordinarie lag VILL låna ut honom, torde inte bli en speciellt dyr historia. Ak barz klär väl förmodligen stå för en stor del av kontraktet.

hade jag varit sportchef i es och den här värvningen, med dom premisser jag antagit ovan, kom upp hade jag inte tvekat en sekund. Vill det sig väl får man en jävla BFTB-faktor. skiter det sig, tja - då står man där med en ny starkov.

observera att jag bara antar att värvningen inte kostar så mycket eftersom det är ett lån. kan mycket väl tänkas att han är dyr.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer