1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1384344

Sv: Timrå IK - Djurgården 2011-03-05
Johnny Rådepp: Ryktena säger att han inte ens vill hit och försäsongsträna med de andra grabbarna. Hur det löst det på kansliet har jag dock ingen aning aning om. Men att Murley ska bli en late bloomer eller en kille som överaskar i år hyser jag inga större förhoppningar om.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Djurgården 2011-03-05
ÖstrandsNisse: Har inte han det redan inskrivet i kontraktet att han ska få träna på egen hand hemma i nordamerika? om så är fallet så skulle jag inte kalla det rykte. Pikken tränar ju även hemma själv. Likaså gjorde Corso det och han orkade ju köra 30min iaf.

F.Ö anser jag att Murley inte är värd en icke EU-plats, dock bygger jag inte denna grund på att han inte vill hit och träna för det är bara normalt. Han är helt enkelt för dålig för att ta en sådan viktig plats.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer