RubinCarter: För dålig? Killen har ju gjort 252 poäng på 353 AHL-matcher. Det gör man inte om man är dålig. Jag håller med att han inte var särskilt bra förra säsongen. Men nu får han hela säsongen i ett enda lag, något han inte fått på fyra år. Jag tror att han kommer att vara betydligt bättre än många tror. Glöm inte bort att han är riktigt nyttig i boxplay också.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag håller med att han inte var särskilt bra förra säsongen.
Men nu får han hela säsongen i ett enda lag, något han inte fått på fyra år.
Jag tror att han kommer att vara betydligt bättre än många tror.
Glöm inte bort att han är riktigt nyttig i boxplay också.
Redigerad kommentar