Jockz: jag har inte jämfört någon back och forward emot varandra sörru!
Jag började med att dissa Murre då gick hubbenorlen igång och sa att AHL var bättre än ES enligt Anders Eriksson.
Det var då jag tog fram statestik på AE de senaste åren ES jämfört mot AHL. Så det enda jag jämfört är AHL Vs. ES, hade du läst noga så hade du sätt att alla statestik i mitt senaste inlägg enbart var om AE och hans uttalade att AHL skulle vara bättre än ES, läs rätt!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer