Wayne Gresky: Tja, om jag också byggt min världsbild och självkänsla på hur det går för hockeyspelare som lämnat klubben decennier tidigare, så...hade jag nog också varit lite pömpig. Just i dag har jag dock svårt att upparbeta någon egentlig avundsjuka rörande denna läggning.
Kul med era återvändare! Dom lär stå som spön i backen vilken säsong som helst. Vi får som bekant glädja oss på andra nivåer, såsom just en Hallin återvändandes från SSK. Är det inte märkligt att man håller livslågan flämtande ändå?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kul med era återvändare! Dom lär stå som spön i backen vilken säsong som helst.
Vi får som bekant glädja oss på andra nivåer, såsom just en Hallin återvändandes från SSK. Är det inte märkligt att man håller livslågan flämtande ändå?
Nästa år tar Övik guldet! Och ringen!