1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1384768

Sv: Silly Season 11/12
Olle: det jag menar med ändra spelet är ungefär som vi hade hela förra säsongen fast tvärt om. vi hade problem hela säsongen med o hitta vårat spel, Canucks hade problem i finalen med sitt spel och då behövs en ändring. Hockey är fortfarande en lagsport på vis tycker jag du är väldigt hård emot Sedinarna

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
Edb: Canucks vann grundserien med god marginal och tog sig till en 7:e och avgörande Stanley Cup-final. Varför i hela friden skulle man vilja ändra på spelet?

Så du tycker att det är hårt att kritisera sedinarna när dom är lagets största producerande kraft och avslutar slutspelet på -8, -10 och är inne på SAMTLIGA mål bakåt (varav ett i PP) i den avgörande matchen?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer