lungan: Vet inte om jag vill dra lika långt gående slutsatser som du gör, i min mening så misslyckas sedins för att dom är mjuka, inte för att dom är nöjda.
Jag kan tycka att man borde vara jävligt hungriga i Canucks eftersom man aldrig vunnit stanley cup men däremot så ville ju Boston vinna betydligt mer. Canucks oförmåga att komma tillbaka i matcherna i Boston är ganska monumentala för deras slutgiltiga förlust.
Sen är ju duellen mellan Thomas och Luongo extremt avgörande. Thomas spelar som en gud och Luongo ger inte laget den där chansen att vinna som en mästarmålvakt bara måste göra i en final.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag kan tycka att man borde vara jävligt hungriga i Canucks eftersom man aldrig vunnit stanley cup men däremot så ville ju Boston vinna betydligt mer. Canucks oförmåga att komma tillbaka i matcherna i Boston är ganska monumentala för deras slutgiltiga förlust.
Sen är ju duellen mellan Thomas och Luongo extremt avgörande. Thomas spelar som en gud och Luongo ger inte laget den där chansen att vinna som en mästarmålvakt bara måste göra i en final.