Ironic: Även om det är hjälp från "ovan", så att säga, så är det ju trevliga nyheter. Nu hoppas jag med ytterligare hjälp från "ovan" som gör det möjligt för TIK att kunna värva det som återstår. Nämligen bra klass.
Kommande säsong gäller det att överleva och undvika kvalserien.
Ironic: Årsmötet kan bli intressant. Jag blir även lite bekymrad runt trovärdigheten i detta forum med tanke på att det slentrianmässigt slängts ut helt andra uppgifter här. Östrandsnisse och Per HApps gillar ju att kasta ut siffror bl a.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...