Skarin: Vad då överleva. Vi är ju på grön kvist. Här går man och tror att det är problem med ekonomin och helt plötsligt så gick vi 400 000 plus efter en katastrofsäsong. In på EP och kolla free agents snabbt i KHL. Vågar man gissa på Jagr och Rachunek som komplement till Vampola?
Gick inte TJ ut i artiklar tidigare under våren och spekulerade i hur stort underskottet skulle bli? Helt seriöst så känns det ju som om TJ öppnade dagbladet och såg att katterna hade gått 45 lax plus och kände att Timrå omöjligt kunde vara sämre och saltade lite extra så det fick bli 400 000 plus.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Gick inte TJ ut i artiklar tidigare under våren och spekulerade i hur stort underskottet skulle bli? Helt seriöst så känns det ju som om TJ öppnade dagbladet och såg att katterna hade gått 45 lax plus och kände att Timrå omöjligt kunde vara sämre och saltade lite extra så det fick bli 400 000 plus.