Jag skickade ett sådant tips till Supporterklubben för drygt en månad sedan. Andra supporterklubbar använder sådant för att dra in pengar till TIFO. Jag saknar supportersidan och hoppas verkligen att den byggs upp igen. Hur blir det med den saken? Kom ihåg att många bäckar små... Marknadsavd jobbar säkert bra med företagspool och dylikt men man önskar en mer offensiv vad gäller bannerförsäljningen och affiliatesprograms (nu vet jag vad det heter, tack Micke66).
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kom ihåg att många bäckar små...
Marknadsavd jobbar säkert bra med företagspool och dylikt men man önskar en mer offensiv vad gäller bannerförsäljningen och
affiliatesprograms (nu vet jag vad det heter, tack Micke66).