+ 1
Inlägg: 1386406
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
2011/2012 där lagen , enligt nuvarande trupper , borde hamna . Signerat Pettersson
+ 1
Alla sviker nu förtiden.
Vi har gått från att vara ett historiskt lag med ett fanatiska supportrar och en snabb hockey till att bli ett tråkigt dump and chase-lag utan pengar med oinspirerad klack.