+ 2
Inlägg: 1386446
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Edb: Håller i det mesta med dig i vad du säger. Men man undrar ju varför Timrå alltid i alla typer av omröstningar tippas sist av d.s.k. experterna.
I fjol tippades Luleå sist eller näst sist av expertisen. Se hur det slutade.....
I fjol tippades Luleå sist eller näst sist av expertisen. Se hur det slutade.....
+ 1
nej åt helvete med alla EXPERTER vi kanske inte vinner Sm-Guld men sisst nej aldrig