1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1386446

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Robert "Horn Per" Pettersson har väl aldrig rätt i något, hur han kunde he växjö på 8plats är för mig ett mysterium. Deras backsida är helt klart svagast och målvaktsidan är obeprövad på elitserienivå. hv71 och färjestad i toppen tycker inte de fyllt ut deras platser på nå bra sett iaf.

nej åt helvete med alla EXPERTER vi kanske inte vinner Sm-Guld men sisst nej aldrig

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Edb: Håller i det mesta med dig i vad du säger. Men man undrar ju varför Timrå alltid i alla typer av omröstningar tippas sist av d.s.k. experterna.
I fjol tippades Luleå sist eller näst sist av expertisen. Se hur det slutade.....

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.