1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1386870

Sv: Apropå nånting...
Laken: Thomas Johansson hade givit upp hoppet om att kunna locka till sig instruktörerna till hockeyskolan i Timrå som medverkat ett flertal år i Leksand. Men Bärra tog kontakt med Ante Karlsson och några till och jobbade i kulisserna för att rodda detta i land. Av den enkla anledningen är Viktor Hertzberg nu i Timrå och det gav oss slagläge att knyta an denna talang.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Magnus Rövarn : Vad tror du om Hertzberg? Det enda jag med säkerhet vet är att här blir det inte tal om att lira med nr 27 på ryggen för honom iallafall

Sv: Apropå nånting...
Magnus Rövarn : Åh fasen! Ja det var bra jobbat! Men det är ju så det ska fungera i en förening också. Alla måste hjälpa till och dra sitt strå till stacken. Styrkan är att alla drar åt samma håll

Sv: Apropå nånting...
Magnus Rövarn : Katastrofen är ett faktum. Nu funkar inte youtube-länken längre med "Vi heter Timrå IK". Jag blir alldeles matt och förstörd. HELVETE!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...