1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614813 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1387118

Sv: Silly Season 11/12
Ingen Strålman i MoDo. Jag vågar nog sätta någon krona på att detsamma gäller Timrå, tyvärr...

Rätt skönt citat i alla fall...

"Någon övergång till Modo ser det dock inte ut att bli.

– Jag har mycket svårt att se det hända, säger Gunnar Svensson"

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
El_loco: ja högmysfaktor!

fast samtidigt lite skakad är jag! kan man nobba näsfot?

Sv: Silly Season 11/12
El_loco: Om man bortser från NHL och tillåter sig att överanalysera lite så kan ju det där ändå tolkas som att Strålman säger nej eftersom han i så fall vill spela för en annan klubb om det blir ES för honom. I så fall kan det ju bara röra sig om Timrå IK. För man får ju ändå anta att Modo var beredda att ge ett ganska fett bud till honom, det hade nog FBK, Frölunda och LHC också kunnat prestera.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.