1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1388901

Sv: Apropå nånting...
Jag håller med BB o Jimmy H även om Jonte ligger mig varmt om hjärtat.
Så här skriver Jimmy i sin blogg idag:

"Jag såg på hockeysnack att det finns fans som vill se honom på en try-out eller kanske i en fjärdekedja. Det är en fin tanke men Jonte ska inte gnugga i en fjärdekedja. Ska Jonte vara Jonte så ska han vara en stjärna i laget och där är han inte idag på elitserienivå. Ska man gå igenom hans karriär de senaste åren så har mått ganska dåligt av att hamna långt ner i lagens hierarki och då är han en person som tar energi snarare än ger energi, tyvärr."

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Johnny Bravo: Ja det svider i hjärat men Bragd-Birger har ju trots allt en poäng där. Jimmy sammanfattade det hela bra

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer