Johnny Bravo: Av de "oberoende" tyckarna med dignitet så är det väl bara LG som har tippat oss över kvalstrecket och frågan är ju om han kan räknas som "objektiv", han verkar gilla Timrå IK rätt hårt.
Sen är väl den där analysen skriven av nån random SAIK-supporter och man kan väl knappast kräva någon djupanalys av nån pojkstackare i deras färger?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sen är väl den där analysen skriven av nån random SAIK-supporter och man kan väl knappast kräva någon djupanalys av nån pojkstackare i deras färger?