Har jag missat något eller har säsongen inte börjat än?
Känns som att ni redan vet hur säsongen 2011/12 kommer att börja/sluta och exakt hur bra just den där spelaren är. Era teorier är som tagna ur luften i detta läge..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Känns som att ni redan vet hur säsongen 2011/12 kommer att börja/sluta och exakt hur bra just den där spelaren är.
Era teorier är som tagna ur luften i detta läge..