Jaaajävlar i helvete. I dag så var jag och hälsade på tandläkarsatan, inget skoj alls. Kuligt dock att Timrå IK är på g igen, det var ett tag sedan sist det begav sig. Bagarhelvetet strular in två pizzor i ugnen, härligt, han trivs i Timrå IK.
Nepp, nu ska man lira nationalsången igen, pyyyyyyyyyssssscccchhh, och handen på hjärtat..
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Nepp, nu ska man lira nationalsången igen, pyyyyyyyyyssssscccchhh, och handen på hjärtat..
Ha en fortsatt trevlig höst alla!