1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1390960

Sv: Apropå nånting...
MorganaLefaey: Jag tyckte ändå att Hirso var den spelare som verkligen gladdes över ett mål, en vinst. Han gav uttryck att han verkligen ville nå framgång.
Med hans teknik vore det märkligt om ingen (om han nu var så seg på rören) såg hans kapacitet om man fick lite eld i baken på honom.

Nog måste det varit en skada som gjorde att han inte presterade bättre än han gjorde i 40 omgångar. Hans sista matcher var godkänd, på gränsen till bra. Där visade han vad han var kapabel till.

Kolan däremot är ett sorgebarn. Börja gnälla på uteblivna pensionspengar med det spel han presterade. Han borde fanimej skämmas.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: hirso dök upp relativt nyopererad ock kunde inte genomföra en normal försäsongs uppbyggnad... sedan sa han väl själv att skadan störde honom under hela höst delen av sässen

Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Äh Hirso var en slapptask. Möjligen att han hade spelsinne men det har ju en del på läktaren också

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...