ÖstrandsNisse: Nu bedömer jag honom efter hur han var på planen och inte i gymmet. Ungefär som jag gör med mina medarbetare. Sedan att kritisera klubben som han gjort med tanke på hans prestation finner jag inte riktigt acceptabelt.
För övrigt skrev jag slapptask och inte slastask. Om jag nu ska citeras
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Sedan att kritisera klubben som han gjort med tanke på hans prestation finner jag inte riktigt acceptabelt.
För övrigt skrev jag slapptask och inte slastask. Om jag nu ska citeras