ÖstrandsNisse: Jag riktar mitt agg mot Kolan. Har aldrig tålt honom och än mindre nu. Att sen TIK är amatörer är en annan sak.
Vad Kim är det har jag ingen åsikt om. Förutom då att jag tycker att det är lite beiget att gnälla i media. Han var inte den Johan Davidsson som han skulle var, ja ok då...i 7-8 omgångar kanske men det räckte ju inte långt precis. Men samtidigt så tyckte jag att det kändes tungt när han lämnade. Potential finns, inget snack!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Vad Kim är det har jag ingen åsikt om. Förutom då att jag tycker att det är lite beiget att gnälla i media. Han var inte den Johan Davidsson som han skulle var, ja ok då...i 7-8 omgångar kanske men det räckte ju inte långt precis. Men samtidigt så tyckte jag att det kändes tungt när han lämnade. Potential finns, inget snack!