1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1391039

Sv: Apropå nånting...
Skarin: Mattias Karlsson är den som övertygat mest i HV. Bara det säger en hel del. Han har gått ner 17,8 kg, dominerar HVs PP och verkar njuta av livet. HV har kanbske ambitioner, vad vet jag? I Timrå fick han sin lön utan några direkta direktiv.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Oavsett om han går ner 30 kilo och gör 25 mål så vägrar jag att skylla på Timrå för att Kolan var en fet gris; andra spelare, de flesta, lyckades ju hålla konditionen så varför skulle inte han klara av det?  Hoppas på gris-tifo när idioten kommer till Timrå i vinter. Nöff-nöff!

Redigerad kommentar


Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Om karljäveln har gått ner 17 jävla kilo och börjar dominera i HV71 då ser jag bara två lösningar på problemet:

1, Någon bentacklar honom i första matchen.
2, Någon bentacklar linkan som lät detta ske.

En kombination av alternativ 1 och alternativ 2 skulle också kunna fungera.

Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Precis, precis. Lite av vad jag var inne på....... Olle och alla vi andra kan komma att få en chock.....framöver.

Olle: Jag håller inte med.

Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Men det kan väl ändå inte varit någon som sa åt honom att ligga på soffan och äta chips??

Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: -17,8 kg , då lär han se mager ut ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer