1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1391140

Sv: Apropå nånting...
Dream Team: När Gunno kom från Sundsvall så kallades väl han in på Nubbens kontor där det väl mer eller mindre rakt ut sas åt han var för fet för att hålla på elitserienivå. Varpå han tränade på ganska hårt och vi vet ju resultatet.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kapten Lindow: Ja, och så länge Nubben fanns kvar i klubben fungerade ju detta relativt väl. Undantag finns såklart, men de bekräftar ju bara regeln. Gick allt åt pipsvängen iom att Kent blev "the asshole" hos gemene man eller vad är det som fattas när en av hörnstenarna i hur en elitklubb bör bedrivas - försäsongsträning ihop med kost och träningsupplägg - helt plötsligt ser ut att vara på en lägre nivå än hos våra konkurenter?

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer