Olle: det är tragiskt! Hur faan har dom planerat! Det är juh helt kasst! Katastrofalt pinsamt! Nästan lite amatörmässigt... ;-)
Dom där "svaren" som perra ville se är han inte ensammen om... vi är väl typ 5000 pers drygt som är försiktigt positiv till nybygget med temporikare (läs billigare) killar. Allt som saknas är täta kontroller så man ser o får höra att det ser lovande ut... Nu är det juh bara den där ångesten o ängslan för hela slanten. Jag ska försöka få min uppdragsgivare till att ge mig vägarna förbi gnesta för att med egna ögon se lite. Om inte det går då blir jag utan helt o hållet inför es... Ja jo jag har juh alltid hs iofs! Det är juh en jävla tur! Ingen som ska gå på någon träning snart? Rapporter är välkomna... juh
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer